tisdag 1 mars 2011

Dålig kvalite

I dag har jag gjort en massa känns det som :9 en bra dag som gått snabbt.
Började med att fodra kl sju, kvart över åtta gick jag ut för att rida Zorro. Sedan blev det utsläpp av hästarna.
Efter det gick jag in och väckte Jonas sedan åkte vi till stan för han skulle ta bussen hem, under tiden fixade Mikkis HELA stallet. Så jag såg till att rensa upp en massa hö runt om kring där ute.
Efter det red jag Catie, hon fick ett joggingpass ute på fältet, så galet pigg, men hon skötte sig och höll alla hovarna på mattan :)

Sedan blev det lunch, kl va ca 11.30
Efter det bestämmde jag mig för att vila ca 30 min.
Sedan tog jag Classic, hon fick också gå på fältet. Var klar med henne halv tre, så jag plockade undan lite i stallet innan vi tog in alla hästar.
Sedan har jag varit snäll och hjälpt mamma att laga mat.
Klockan fem gick jag ut i stallet igen, började putsa lite, har en massa som måste putsas så jag tog lite idag.
Efter det flätade jag Caties man, det behövdes.
Sedan rycktade jag våra två tre åringar! Där efter fick Classic sina ben klippta och manen ryckt, sedan flätad :)
Efter alla hästar var klara så fick de kvällsmat, då var kl 19.20 så jag gick in 20 min innan jag gick upp till ridhuset för att bygga en "bana" till Zorro. Han ska hoppa hela tre hinder i morgon! :)

Måste säga att jag har problem med mina stövlar. Det är ju ingen nyhet att Tretorn stövlarna går i sönder till höger och vänster!! Men nu har mina nya (ca tre månader) Bocaj stövlar börjat gå sönder i en söm på insidan på båda stövlarna! Tråkigt med så kass kvalite på stövlarna.. Vilka ska man köpa?

Nu ska vi försöka mejla Anette!

Lite av det jag köpte i Göteborg :)


Var verkligen i stort behov av
nya stigläder.


Min fina Presigesadel
som jag haft i ett år nu!
Fortfarande hur fin som hellst.


I morgon ska Catie
få prova det nya bettet


I'm Quite Bright
e. Quite Capitol- I Love You
Vår ena fyra åring hon är hos
Christine Fältström nere i Tyskland

Bilden är från i fredags när hon gick någon löshoppnings tävling där det endast var tio utvalda!

1 kommentar:

Sandra sa...

Vad snygg hon har blivit och ljus! =) Bra shopping camilla :)

KRAM