onsdag 2 mars 2011

För dig som letar något nytt!

Jag har en sida som jag bara älskar att vara inne och kolla på, för att drömma mig bort för en stund. De har nämligen fantastiskt fina hästar till salu. Så för dig som letar en ny hjärtevän att jobba med ute på tävlings banorna ska absolut kolla in http://www.rc-horses.dk/heste.html

Två av mina favoriter är ju helt klart, Askaris, en fin fux som är 8 år och på 135 nivå
Sedan gillar jag verkligen Columbo det är en 9 årig valack som är på 145 nivå.
Dessa två är jääätte fina!
Dock tror jag att de kostar väldigt, väldigt mycket pengar, men som sagt drömma lite skadar ju inte :)

Dessutom gillar jag Jennifer Fogh Pedersen jätte mycket!!

I dag har jag hoppat min lilla "läskiga" bana med Zorro, jag tyckte han gjorde det jätte bra! Så duktig.

I morgon ska Classic & Catie hoppa! De fick ut i skogen idag, som var så roligt :)

Inga kommentarer: