måndag 28 februari 2011

Hemma igen.

Då var jag tillbaks hemma i Skåne igen :)
Har haft underbara dagar i Göteborg, sett massa underbara fina hästar, jätte duktiga ryttare. Mässan bjöd på en hel del men det var lite man saknade där.
Jag shoppade en del, men spenderade inte fullt lika många tusen lappar som jag brukar. Bra där :)
Helgen kunde ju inte ha avslutats på ett bättre sätt än vad den gjorde! Angelica Augustsson! Vilken tjej, vilken ryttare, vilken häst hon hade :) så galet att hon vann! Jag kan inte fatta det. Hon grät o hon grät och jag kan säga att jag och mina vänner snyftade på ganska bra också! :)

Så fint ekipage!!

Douglas är en fantastisk ryttare.
Denna hästen var riktigt läcker
Bahle!

Grattis till Eleonor Bellander som kom trea
båda dagarna i YR kraft cup!

Fransmannen Phillippe Rozier
stod för två segrar i lördags
Jätte duktig och verkar vara en jordnära person.

Angelica i tårar, så underbart!!


Ännu fler tårar blev det när fina Tamina av tackades
Malin grät som bara den!



Riktigt nöjd med mina nya tävlings byxor :)


Fyndade en hel del grejer faktiskt.
Äntligen har jag ju fått tag på mitt blåa bett!! Lycka, Catie hon ska få prova det i morgon. Hon var dessutom jätte fin idag när jag skrittade och travade henne lite, inga konstigheter någonstans :) Så jag hoppas att det bara var alla låsningar i kroppen som var problemet. I morgon får vi även lägga in lite galopp :)

Zorro ska väl få prova sina nya grejer någon dag :)
Han fick sig ett longerings pass i dag, han har ju vilat tre dagar så vi fick börja så :)
I morgon ska jag rida honom.

Våran andra fyåra åring Bright som är nere i Tyskland hos Christine gick löshoppning i fredags kväll och vi har fått en bild på henne, jätte kul och hon börjar se fin ut de lilla man ser :)

Såg att jag fått en kommentar på ett tidigare inlägg som var jäätte kul att läsa. Det är en som heter Anette som varit "Skötare" på mina hästars gammel mormor. Min mamma hade ett sto som hette Belova som hon sedan tog en massa föl på en av dem är I'm Beloved som i sin tur fått massa avkommor bla. Catie, Classic, Glory, Hubert och Bright. Plus en massa andra :)
Helt galet vad världen är liten! Jag och mamma ska absolut höra av oss till henne, jätte kul ju! :)

Snart kommer Jonas, som jag saknat honom när jag varit borta! Får allt pussa extra mycket på honom i kväll! :)

På söndag är det tänkt att vi ska åka på tävling!! :) Längtar!

Inga kommentarer: