lördag 19 februari 2011

Inte snyggt någonstans...

Jag måååste bra blogga om detta extremt, fruktansvärt och helt osmakliga "mode" som är just nu.
Alla detta gigantiska loggor på schabrak. Varför? jag förstår det inte. När det kom för 4 år sen så måste jag dock medge att jag köpte på mig ett schabrak från Scapa Sports! Men jag tog mitt förnuft till fånga och insåg gräsligheten och visade mig ALDRIG ute på tävlingsbanan med det igen.
Jag tror själv att de som köper dessa extrema reklam schabrak för att skryta. Vad det nu finns att skryta om.
Nej in med stilen igen!! Det är vad jag ska leta efter i Göteborg, Zorro måste ha något stil rent på sig när han ska ut och visa sig! :) Hoppas det finns normala grejer att köpa!





Om 10 min börjar årsmötet här :) Äta lite gott. I kväll blir det att slappa med Melodifestivalen :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Håller med dig, ska vara stilrena schabrak inga stora loggor! usch !
Sv: Haha, alla rätt är nog att ta i men kanske nära inpå.. Vi åker upp lördagmorgon, ni? Vart har ni hotell? Har säkert frågat det innan men mitt minne är bra men kort :)