fredag 18 mars 2011

Upp med tuppen!

Jess det ska jag i morgon! :)
För kl 14 ska jag sätta mig i bilen och köra till Jonas, sedan ska vi till Nova, Lund. Jag hade ju hellst av allt velat till Malmö, shoppingen är ju bra där!! :) Men det hinner vi inte innan de stänger. Så jag hoppas att Nova kan erbjuda något nice till mig. Annars har jag för första gången klickat mig in på zara.com i kväll och jag hittade så mycket söta toppar som kosta mellan 150 - 300 kr! Även jätte söta sandaler och en jätte fin vårjacka!

Känner att jag vill ha en liten vår look nu ;) Ska ju fixa håret på tisdag vilket jag längtar så mycket efter!

Sitter i soffan och slänger ett öga på Let's Dance och jag bara älskar Jessicas klänning, kan det glittra mer? :) Fantastiskt.

Ha en underbar helg alla.

Inga kommentarer: