torsdag 24 mars 2011

Sol

Det är verkligen strålande sol var dag, men varför måste det storma!? Var dag är man täck av sand, känns så där skönt, håret är nästan som sement.
I morgon skulle det troligen inte blåsa så mycket, men då ska det ju regna/snöa i stället. Så kul.

Jag längtar efter helgen, den ska jag spendera med Jonas, på lördag ska han bjuda mig på middag, vi ska till Bar B Ko! Mumms säger jag bara :)

Jag har också haft mina funderingar på om jag ska åka till Flyinge på söndag för att kolla på Jeppe strid, det är hundar inte hästar :) Det är Jeppe som Berra gått/går hos så det är samma sak som jag och Cera lär oss. Det hade varit jätte kul! Få se om jag kommer iväg. Är ju en bit att köra, inte så kul att åka själv. Har ju mina hästar som vill ha lute motion.

Jag längtar verkligen efter första äkta vår dagen, 10-15C och Vind Stilla!! Det sista är det viktigaste, givetvis ska det vara sol! På lördag kanske?

Jag och Jonas en härlig sommar kväll
på Bar - B - Ko

Inga kommentarer: