torsdag 24 februari 2011

Den långa längtan och väntar är över!

I morgon åker vi, Mikkis, Jeanette och jag tar bilen ch kör upp till Göteborg för att spendera helgen med en massa tävlingar, kolla på super fina hästar och framför allt duktiga ryttare, inspiration så det skriker om det!!! Kommer ha extremt ridsug på söndag och framför allt tävlings sug, jag har ju inte tävlat ännu detta året :( Men nästa helg ska jag! :)
Ser dessutom fram emot mässan :) Shopping :) hihi.

Min jätte stora resväska som jag hade i Thailand har bytt innehåll. Från små söta sommar toppar, shorts och klänningar till en massa outfits som passar Scandinavium och sedan party outfits för kvällarna :) Ska bli en så rolig helg med massa glada underbara häst människor. Kan inte bli så mycket bättre just för en helg :)

Ska spendera denna kvällen med min pojkvän, han är alltid otroligt saknad när jag åker bort utan honom! Så får se till att pussa lite extra på honom :)

En annan ska som jag ska fixa i kväll är min nya lilla sötnos :) Lovley att den hann komma innan vi åkte! Guld.

Jag ver fortfarande inte var jag "måste" köpa där uppe, men jag hittar säkert tusen saker som jag bara vill ha. Farligt ställe det där. :)

Mina hästar som kommer att vila nu när vi är iväg, de har gått bra med Classic och Zorro. Catie har inte ridits mer än lite jogg.
Marianne var här i dag, Catie var låst som in i bomben på flera flera ställen, inte konstigt att hon inte velat bli riden. Hon sa att hon har troligen sträckt sig riktigt ordentligt. Jag fick känna på ett ställe där det till och med blivit vätske fyllt. Stackars lilla Pärlan. Usch. Classic var låst där hon alltid blir det om hon är låst Se-leden och länden. Det klassiska på typ 90% av alla hästar som har något.
Så på måndag blir det bara lite lätt jogg i skritt och trav, tisdag lika så men då lägger vi in galop, sedan ska det vara att rida som vanligt.

Classic lär vara klar för start nästa söndag, Catie får jag se.
Hoppas på att de tre C:na kan inta Flyinge ju.
Camilla, Catie & Classic. :)

Ha en underbar helg alla. :)

Inga kommentarer: