fredag 28 januari 2011

Time To Go.

Ja äntligen, i morgon bitti åker vi. Lovley! :)
Har varit lite dåligt med bilder så jag var ju bara tvungen att lägga in några från hotellen :P
För hoppnings vis så tar vi massor av fina roliga bilder som jag lägger upp när vi är hemma igen, den 16 februari! :)
Ha det toppen här hemma, får jag tillgång till internet och dator så kanske jag lägger upp något snabbt. Mikkis har sagt att hon kanske ska blogga så får ju hoppas på det. Allt fortsätter precis som vanligt fast jag inte är hemma :)
Jag hoppas verkligen att vädret här hemma bättrar sig, hoppas det blir över 0 grader i alla fall :)

En bild från spaet på hotellet i Koh chang

Också från hotellet på ön Koh Chang

Poolen på Koh Chang

Ett av alla rum som finns på hotellet Kacha resort & spa
på Koh Chang

Poolen uppe på taket från hotellet i Bangkok :)

Hoppas resan blir så bra som jag tror :)

Red mina pärlor innan i dag, det gick jätte bra, de var så pigga och glada båda två, saknar dem redan :'( Usch, jobbigt!
Men när jag kommer hem är det trimmning mot tävling som börjar! Underbart.

Inga kommentarer: