torsdag 27 januari 2011

Slut för i dag.

Ännu en dag över, skönt som bara den.
Hoppade Catie i morse, hon var super taggad men måste säga att hon skötte sig super, riktig mycket tryck i henne i dag :) Hoppade så klart inga höjder, var första gången hon hoppade "bana" blev väl ca 1.10 Hoppa kan hon ju, måste allt annat bara fungera.

Annars har de övriga två vilat i dag. Vi tog en tur in till stan för att fixa lite saker. Sedan har det bara varit lugnt. Mikkis och jag har slappat ganska mkt på soffan i eftermiddag och under kvällen. Härligt med sådana dagar med.

Ska försöka rida Zorro i morgon biti, sista gången innan jag åker. Börjar bli lite pirrigt nu :)

Har värsta ångesten innan jag somnar var dag, har jag packat allt, tänk om jag glömmer något... Vad gör jag då! haha. Mest av allt hoppas jag att Tåget går som det ska. Jobbigt om det ska börja krångla från start.

Nu ska jag sova.
Saknar Jonas, ska bli så härligt att få spendera så lång tid tillsammans med honom. Lite egentid med min Käraste! :)

Inga kommentarer: