måndag 31 januari 2011

Bangkok is awesome.

Efter två dagar måste jag verkligen säga att jag älskar staden. Vi har så gott som bara hållt till på Siam center. Det är massa gigantiska byggnader med hur mycket shopping och mat möjligheter som hellst. :) tyvärr har vi väldigt långt dit så vi måste ta taxi. Tar ca 30 min och kostar 25 kr. Så det är billigt :)
Har shoppat lite, igår köpte jag två linnen o en tröja. Idag blev det bara ett skärp:) försöka hålla mig lugn;) hittade även presenter till Mikkis idag:)

Ni vet ju att i NY är det massvis med gula taxi bilar. I Bangkok kryllar det av ROSA taxi bilar :) jätte söta. De flesta har dessutom värsta vingen på :)

Nu ska vi vila oss lite. Sen blir det duschen innan vi ger oss av till Siam för att hitta ett fint matställe.

Vi har även hunnit avnjuta starbucks utsökta kaffe och sen några fruktiga drinkar, både med och utan alkohol :)

Ha det toppen där hemma
Over and out, Bangkok


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: