onsdag 16 mars 2011

Vilket väder...

Ja då är det absolut inte positivt menat... helt tvärs om! Fy vad det BLÅSER, riktigt jobbigt!
Just nu känns de även som att jag har någon infektion i kroppen, både igår och idag har jag varit så galet trött, först och främst i huvudet, i dag har jag även haft riktigt ont i min kropp. Får se om det bryter ut snart.
Just nu händer det inte så mycket roligt i mitt liv.. Längtar till nästa vecka då jag äntligen ska till Frida och fixa mitt hår som ser för bedrövligt ut! Ska bli skönt att slippa gömma sig under en mössa hela tiden! Nästa vecka ska även jag och Jonas ut och äta, ha det lite mysigt tillsammans :)

Jag hoppas på att all blåst bara kan blåsa förbi, hade varit så underbart! Vill ha riktigt vår nu nu!
Har börjat få lite shopping sug nu, inte efter kläder, nej nej utan efter Skor! Har hittat tre par som jag gärna skulle vilja prova och troligen köpa med mig hem :)
Får kanske ta mig en tur till stan någon dag!

En sak som jag verkligen skulle behöva ta tag i är mitt BE körkort, måste fixa uppskrivning så att jag börjar plugga ordentligt detta går inte för sig, vill jag kunna åka på meeting till sommaren måste jag sätta fart! Alla vet ju att min mamma inte lämnar gården för mer än en dag.. haha hon tror att hela stället faller samman utan att hon har 100% koll!

Det var väl allt för idag!

1 kommentar:

Sabina sa...

usch ja, jag måste också ta tag i mitt!! Man har varken tid eller ork, men hade suttit ganska fint o ha det! :)