fredag 11 februari 2011

Fy bubblan!

I går blev jag något kopiöst magsjuk! Så idag har man varit darrig på benen. Börjar dock bli piggare nu! Men nu börjar Jonas känna sig lite krasslig, ont i halsen och så där :(
Våran snorkel tripp fick vi flytta från i dag till söndag. Synd, vädret var helt kanon idag. Nästan ingen vind alls!

I morgon blir det väl ganska mkt slappande, försöka ta in lite mera sol! Snart reser vi ju hem!!

Saknar alla mina djur!! Ska pussa som en galning på dem när jag kommer hem!

Hoppas plusgraderna håller i sig till jag kommer, hade inte varit helt fel!
Nu ska jag mysa med Jonas ha det gott!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Lollan sa...

Usch Hörde du blivit dålig hoppas det inte förstörde för mycket för er och att Jonas krya på sig!! Tror nog att djuren saknar dig också =)